Förbundsvärldens After work

03 April 2019, 16:00 - 18:30

Skallande skratt, galna grejer, gemytlig gemenskap och viktigt världsförbättrande – välkommen med på förbundsvärldens After work onsdagen den 3 april, från kl. 16. Vi träffas på Kaisla, Vilhelmsgatan 4 i Helsingfors och avrundar arbetsdagen tillsammans.

Jobbar du eller är du förtroendevald inom ett förbund eller en centralorganisation? Vill du träffa andra förbundsmänniskor? Kom efter jobbet och ta en kopp kaffe eller te, ett glas vin eller något ätbart, och passa på att prata med och lära känna personer från andra förbund. Vi är många och vi arbetar med olika uppgifter och för olika syften, men vi har också mycket gemensamt.

Till skillnad från nätverksträffarna som endast samlar personer med liknande arbetsuppgifter, har du här möjlighet att träffa personer med helt andra uppgifter inom förbundsvärlden.

Studieförbundets styrelse har styrelsemöte samma dag och ser fram emot att efter mötet hänga med på Afterwork. Vi ser fram emot att träffa även dig!

Ingen förhandsanmälan, det är bara att dyka upp, förse sig med valfri dryck och leta upp gänget med förbundsmänniskor på Kaisla. Stanna en kort stund eller häng kvar länge. Välkommen med för att diskutera och mingla med andra.

Kaisla
Vilhelmsgatan 4