Förbundsekonomträff: försäkringar

17.04.2020 kl. 12.00 – 14.15

Vad borde förbund tänka på när det gäller försäkringar? I vilka fall behövs en ansvarsförsäkring och när behövs den inte? Har du koll på verksamhetsavbrottsförsäkringar och personförsäkringar? Sebastian Perret, kontaktchef på Fennia, berättar vad förbunden behöver tänka på när det gäller försäkringar och svarar på frågor. Han ger exempel och hjälper förbunden vidare i frågor gällande försäkringar.

Välkommen med på en träff kring temat försäkringar. Du får samtidigt träffa andra förbundsanställda och har möjlighet att nätverka och byta erfarenheter. Vi träffas online via Zoom.

Anmäl sig senast den 8 april via denna länk: https://www.lyyti.in/ekonomtraff170420

Om du har frågor eller önskar att Sebastian tar upp något speciellt får du gärna skriva på förhand.

Förbundsarenan erbjuder möjligheten för er som arbetar som förbundsekonomer (eller med motsvarande titel/uppgifter) att träffas. Målgruppen är anställda personer som ansvarar för och arbetar med förbundens ekonomi. Nätverket har träffar ungefär två gånger per termin och en sluten Facebook-grupp för utbyte av erfarenheter och diskussion.

Vid din dator