Testa en tidskrift

30.03.2020 kl. 00.00 – 05.04.2020 kl. 23.59

De finlandssvenska tidskrifterna samlas på tidskrift.fi. Här kan du bekanta dig med utbudet och många av tidsktifterna kan du också läsa på nätet. Men nu, under tiden 30 mars till 5 april har du också möjlighet att beställa ett provexemplar av någon tidskrift, som skickas hem till dig. 40 tidskrifter är med i kampanjen #testaentidskrift.

Hur går det till?

Kolla listan och välj en tidskrift som intresserar dig av de som ännu har tillgängliga provexemplar. Fyll i ditt namn och din adress.

Tidskriften postas till adressen du uppgett så fort som möjligt, inom någon vecka. Med hänvisning till undantagstillståndet kan det tyvärr eventuellt dröja längre, men tidskrifterna gör så gott de kan för att skicka iväg provexemplaren snabbt.

Du får gärna använda vår hashtag #testaentidskrift både nu och då du sedan får tidskriften och bekantar dig med den.

Vad används dina personuppgifter till?

Uppgifterna du uppger i formuläret behandlas av Förbundsarenans personal och den tidskrift du beställt provexemplar av. Uppgifterna används för att skicka dig ett provexemplar av tidskriften samt eventuellt för ett marknadsföringsutskick gällande tidskriften. Uppgifterna sparas under tiden för kampanjen och för uppföljning men raderas sedan.

Beställ ett provexmeplar här.